به سایت آموزش زبان انگلیسی خوش آمدید.

چه روش هایی برای یادگیری زبان انگلیسی مفید هستند؟؟؟

صفحه ی اصلی پرسش هادسته بندی: زبان عمومیچه روش هایی برای یادگیری زبان انگلیسی مفید هستند؟؟؟
مدیر سایت عضو سایت 2 سال قبل

ایا روش هایی وجود دارد که بتوانیم زبان انگلیسی را یادبگیریم؟؟؟

7 پاسخ
مدیر سایت عضو سایت 2 سال قبل

 
سه تکنیک برای یادگیری هر زبانی
اول خیلی بشنو (شنوایی تاثیر بسیار زیادی در یادگیری شما میتواند داشته باشد)
سپس سعی کنید صداهای درونی خود را به آن زبان خاص بسازید. (توجه: زبان خود را به زبانی که یاد می گیرید ترجمه نکنید، به معنای واقعی کلمه باید سعی کنید به خود آن زبان جدید فکر کنید)
در نهایت آن را با اطمینان بیان کنید.

4 مرحله برای صحبت کردن به هر زبانی وجود دارد:
صحبت کردن به زبان در سطح بسیار ابتدایی بدون زمان مناسب – [خیلی خوب]
اصلاح زمان ها و صحبت کردن به زبان رسمی – [خوب]
یادگیری عبارات جدید و گنجاندن در مکالمه خود – [بهتر]
در نهایت با تمرین منظم به زبان روان صحبت کنید – [عالی]
مستقیماً با روزنامه ها، رمان ها، اخبار انگلیسی و غیره شروع نکنید، جایی که فقط می توانید یک زبان پیچیده پیدا کنید.
کلاس های گفتاری واقعا ایده بدی برای شروع با جایی است که پول و زمان خود را هدر می دهید.
با یادگیری گرامر یا واژگان شروع نکنید.

تا حد امکان زیاد بشنوید. حس شنوایی شما باعث می شود حتی با همان لهجه ای که می شنوید به طور خودکار به زبان صحبت کنید.
با فیلم های انیمیشن انگلیسی شروع کنید که در آن واژگان انگلیسی تا حدودی ساده است و لهجه آن در مقایسه با فیلم های اکشن زنده آسان است.
مجموعه های وب را که مخصوص یادگیری زبان انگلیسی طراحی شده اند تماشا کنید.
ویدیوهای یو تیوب انگلیسی را تماشا کنید که واقعاً به آنها علاقه دارید. (به عنوان مثال: ویدیوهای آرایشی، وبلاگ ها، ویدیوهای آشپزی، سخنرانی های TED، سخنرانی ها، داستان های کوچک و غیره) بنابراین شما به طور خودکار زمان بیشتری را صرف شنیدن زبان انگلیسی با سرگرمی زیاد خواهید کرد و خسته نخواهید شد.
سعی کنید داستان های کوچک خود را به زبان انگلیسی بنویسید که در آن استعدادهای خود را نیز پیدا کنید.
نکات
▪︎ در حین تماشای فیلم یا ویدیو فقط با چشمان بسته دیالوگ ها را بشنوید و همین کار را در ذهن خود تکرار کنید و سعی کنید صحنه را به تصویر بکشید. (زیرا در حالی که چشمان شما در حال تماشای چیزی هستند قطعا از شنیدن صحیح آن منحرف خواهید شد).
▪︎ به جای یادگیری واژگان، عبارات را یاد بگیرید. عبارات به شما کمک می کند تا جملات را سریع قاب بندی کنید و باعث می شود در مدت زمان کوتاهی به زبان صحبت کنید.
▪︎ برخی از عبارات را یادداشت کنید و اغلب سعی کنید آنها را در مکالمات روزانه خود بگنجانید.
▪︎ اگر می‌خواهید از زیرنویس در ویدیوها استفاده کنید، لطفاً تنظیمات زیرنویس خود را طوری تنظیم کنید که بعد از صحبت کردن دیالوگ، آن را کمی دیرتر نمایش دهید. (زیرا این به شما فضایی می دهد تا ابتدا آن را بشنوید و سپس با زیرنویس بررسی کنید که آیا آنچه شنیده اید کاملاً درست است یا غلط).
تجربه ی من
من یک زبان (مالایایی) را در 6 ماه روان یاد گرفتم که قبلاً حتی یک کلمه را هم نمی دانستم.
3 ماه اول – زبان را تا حد امکان زیاد شنیدم
3 ماه بعد – شروع به کادربندی جملات در ذهن کرد و کم کم صحبت کرد
بعد از 6 ماه – شروع به صحبت روان کردم

مدیر سایت عضو سایت 2 سال قبل

یادگیری یک زبان جدید ممکن است دشوار باشد، بنابراین حفظ انگیزه بسیار مهم است. یکی از هیجان انگیزترین جنبه های مطالعه زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم این است که هم در زندگی حرفه ای و هم در زندگی شخصی به شما کمک می کند. به نظر می رسد این یک کار تقریبا غیرممکن است. یکی از مهم ترین اهداف برای یک دانش آموز انگلیسی تسلط است.
با انجام این مراحل زیر می توانید زبان انگلیسی را به سرعت یاد بگیرید:
1. پیدا کردن یک شریک گفتگو: در اسرع وقت، شریک گفتگوی خود را پیدا کنید. یادگیری سریع ضروری است. وقتی با شریک زندگی خود مکالمه منظمی دارید، به شما کمک می کند تا انگیزه یادگیری چیزهای جدید را داشته باشید.
2. با گوش دادن یاد بگیرید: اگر می خواهید انگلیسی یاد بگیرید، به جای خواندن، گوش دهید و اگر متوجه نشدید، به عقب برگردید و دوباره پخش کنید. به این ترتیب، واژگان و دستور زبان جدیدی را بدون حفظ کردن آنها کشف خواهید کرد.
3. زمان‌بندی: تمرین منظم یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است. حتی اگر فقط 30 دقیقه در روز وقت بگذارید، به شما کمک می کند چیزهای جدید را سریع یاد بگیرید.
4. اعتماد به نفس داشته باشید: هیچکس در دنیا نیست که چیزی را بدون اشتباه یاد بگیرد. وقتی در تلاش برای یادگیری هستید، از اشتباه کردن نترسید. این به شما کمک می کند تا انگیزه مطالعه زبان انگلیسی را حفظ کنید.
5. مناظره: هر موضوع جالبی را برای گفتگو و بحث با دوستان خود انتخاب کنید، تا جایی که ممکن است از واژگان برای انتقال دیدگاه خود استفاده کنید و به نظرات دیگران توجه زیادی داشته باشید تا بتوانید دقیقاً با آنها مخالفت کنید.
6. تماشای فیلم با زیرنویس: این روزها همه تلویزیون دارند و همه دوست دارند فیلم ببینند. افرادی که مایلند زبان جدیدی را از آسایش خانه خود بیاموزند باید فیلم های زیرنویس را تماشا کنند. این نه تنها یکی از بهترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی است.
7. خود را به زبان انگلیسی احاطه کنید: اگر می خواهید زبانی را یاد بگیرید، باید در یک محیط آموزشی مناسب باشید. جایی که ممکن است خود را در محیطی منزوی کنید که فقط شامل زبانی است که می خواهید مطالعه کنید

مدیر سایت عضو سایت 2 سال قبل

یادگیری کدام زبان برای ما راحت تر است؟ پاسخ به این سوال کاملا واضح است — زبان مادری ما. محیط بومی می تواند در یادگیری زبان از همه جنبه ها به ما کمک کند. این ما را قادر می سازد حتی بدون آگاهی زبان را یاد بگیریم و بهبود دهیم. بنابراین ساده ترین راه برای یادگیری یک زبان دیگر (در این مورد انگلیسی) این است که تا حد امکان خود را در معرض محیط بومی قرار دهید. اگر یکی را دریافت نکردید، یکی ایجاد کنید. .
1. تماشای فیلم/نمایش های تلویزیونی انگلیسی.
هزاران عبارات عامیانه و عبارات بومی را می توان از آنها یاد گرفت. شنوایی و شهود زبان انگلیسی شما نیز تقویت خواهد شد.
2. تصویربرداری از شما که در یک کشور انگلیسی زبان زندگی می کنید و با خودتان به زبان انگلیسی صحبت می کنید.
این ممکن است شما را ترغیب کند که به زبان انگلیسی فکر کنید و بیشتر از آن استفاده کنید. هر زمان که در معرض مشکلاتی قرار می‌گیرید، آن‌ها را به صورت آنلاین یا در فرهنگ لغت جستجو کنید. آنچه از این طریق یاد می‌گیرید می‌تواند به روشی ملموس در ذهن شما جاسازی شود.
3. چت با افراد بومی آنلاین.
مزایای این امر بدیهی است. فقط تا زمانی که مکالمه ندارید این کار را انجام ندهید.
4. خواندن نوشته های انگلیسی
یکی از حیاتی‌ترین چیزها در یادگیری زبان، درک و درک طرز تفکر افراد بومی در هنگام استفاده از آن است. خواندن به این امر کمک زیادی می‌کند.
 

مدیر سایت عضو سایت 2 سال قبل

از آنجایی که انگلیسی یک زبان است و برای تسلط بر هر زبانی باید آن را تمرین کنید.
من می دانم که افراد زیادی وجود دارند که به شما پیشنهاد می کنند روزنامه انگلیسی بخوانید، با دوستان و اعضای خانواده خود صحبت کنید، و ما فقط می توانیم این رژیم را برای 3 تا 4 روز دنبال کنیم و آن را ادامه دهیم (چرا؟) پاسخ ساده است سطح انگیزه ما کاهش می یابد.
→ اکنون می خواهم نکاتی را بگویم که رعایت آنها آسان و در واقع جالب است، زیرا ما عاشق انجام کارهای جالب هستیم، بنابراین فقط به آنها می گویم.

1.LISTEN LISTEN LISTEN
چرا این را می گویم زیرا همه چیز را با فهرست کردن یاد می گیریم فقط به یاد داشته باشید که چگونه زبان مادری خود را یاد گرفتید؟ با گوش دادن، فقط توسط اطرافیانتان صحبت می‌کنید. بعداً شروع به صحبت می‌کنید و خواندن و نوشتن آخرین کاری بود که انجام دادید.
پس چه چیزی را باید گوش کنید، می‌تواند هر آهنگ انگلیسی باشد، تماشای فیلم مورد علاقه شما (می‌دانم تماشای فیلم به زبان انگلیسی لذت را کاهش می‌دهد، اما می‌توانید بعداً از زیرنویس استفاده کنید و به بدون زیرنویس تغییر دهید)، همچنین اگر برای دانش‌آموزی اتفاق بیفتد. سعی کنید کتاب های درسی خود را به اندازه کافی بلند بخوانید تا در گوش شما وارد شود و مغز شما بتواند آن را تصدیق کند.
2. هرگز یک روز را بدون یادگیری جدید در مورد آن تلف نکنید
بله، این مهمترین چیز است و هرگز نباید یک روز را بدون یادگیری مطالب مرتبط با زبان انگلیسی تلف کنید، چه یک کلمه جدید یا یک جمله، سعی کنید چیزی را یاد بگیرید که به تسلط بر زبان کمک می کند.
 یادگیری یک زبان جدید آسان نیست، به فداکاری و پشتکار زیادی نیاز دارد، اما آن را سرگرم‌کننده می‌کنید، می‌توانید بدون فشار زیاد آن را یاد بگیرید، نگران نباشید اگر اشتباهی انجام دهید، همه از جایی شروع کرده‌اند. هیچ اشتباهی در انجام هر اشتباهی وجود ندارد، بخشی از یادگیری آن فقط احساس اعتماد کنید و در نهایت مسلط خواهید شد.
 

مدیر سایت عضو سایت 2 سال قبل

همانطور که همه می دانیم، انگلیسی زبان جهانی محسوب می شود و برای تمام اهداف ارتباطی رسمی در سراسر جهان استفاده می شود. چه دانشجو باشید و چه کارمند، اگر به طور موثر انگلیسی صحبت نکنید، در محل کار با مشکلات متعددی روبرو خواهید شد.
در اینجا چند نکته برای صحبت روان انگلیسی آورده شده است.
1 گوش دادن: به اخبار و موسیقی انگلیسی گوش دهید تا نحوه تلفظ کلمات را بیاموزید. این همچنین یک روش عالی برای یادگیری کلمات و عبارات جدید است. هر چه بیشتر گوش کنید، بیشتر یاد خواهید گرفت. هنگام تماشای فیلم به موسیقی، رادیو یا پادکست گوش دهید. اگر هنگام فهرست کردن به زبان جدیدی برخورد کردید، آن را یادداشت کنید و در عبارات خود از آن استفاده کنید.
2 Speak Speak Speak: افراد معمولاً اشتباهات خود را قبل از شروع به یادگیری زبان تجزیه و تحلیل می کنند. هیچ کس تا به حال بدون اشتباه موفق نشده است. هنگام تلاش برای یادگیری یک زبان جدید، مطمئن باشید. مردم اگر شما را بشنوند ممکن است اشتباهات شما را تصحیح کنند.
3 مناظره: سعی کنید یک موضوع را با دوستان خود مناظره کنید، تا جایی که می توانید از زبان برای توصیف دیدگاه خود استفاده کنید و به دیدگاه های دیگران توجه جدی داشته باشید تا بتوانید به درستی با آنها مخالفت کنید.
4 تماشای فیلم با زیرنویس: امروزه همه تلویزیون دارند و همه از تماشای فیلم لذت می برند. افرادی که می خواهند در خانه خود زبان جدیدی یاد بگیرند باید فیلم های زیرنویس را تماشا کنند. این نه تنها یکی از بهترین روش ها برای یادگیری یک زبان خارجی است، بلکه به شما درک عمیق تری از فرهنگ آن زبان می دهد!

مدیر سایت عضو سایت 2 سال قبل

من فرض می کنم که شما اصول اولیه را می دانید، زیرا این سوال را به زبان انگلیسی پرسیده اید و آماده درک پاسخ به زبان انگلیسی هستید. آیا ممکن است فقط نیاز به دانش در استفاده صحیح از گرامر، روانی و اعتماد به نفس برای استفاده از آن در کار خود داشته باشید؟
من به شما پیشنهاد می‌کنم روزنامه‌ها/مجله‌ها/رمان‌های انگلیسی را روزانه بخوانید، ترجیحاً بخوانید و در عین حال سعی کنید معنی آن را بفهمید و از نحوه استفاده از جملات و دستور زبان آگاه باشید.
و شروع کنید به انگلیسی صحبت کنید، هر چند شکسته باشد، حداقل با زبان های بسته خود. قانونی وضع کنید که روزانه چند ساعت فقط به زبان انگلیسی صحبت کنید، و ممکن است برای خود پاداشی برای پیروی از آن داشته باشید.
اگر سریال یا فیلم تلویزیونی تماشا می کنید، آن ها را به زبان انگلیسی تماشا کنید. از زیرنویس استفاده کنید و سعی کنید زمینه را پیدا کنید. ممکن است مجبور شوید در این بین مکث کنید تا بهتر بفهمید.
همچنین یک فرهنگ لغت انگلیسی (چه نسخه‌ای چاپی یا نرم‌افزار) برای جستجوی معنی کلمات نگه دارید.
 

مدیر سایت عضو سایت 2 سال قبل

بهترین راه برای بهبود زبان انگلیسی شروع به فکر کردن به زبان انگلیسی است. مطمئناً عجیب به نظر می رسد اما بسیار کمک خواهد کرد. ضمیر ناخودآگاه خود را برای صحبت به زبان انگلیسی آموزش دهید. زمان می برد اما مثمر ثمر خواهد بود.
ما از انگلیسی در چهار کار Reading، Writing، Listening و Speaking استفاده می کنیم.
برای Reading، پیشنهاد می کنم شروع به خواندن روزنامه انگلیسی، مصاحبه با شخصیت های مشهور، زندگی نامه، وبلاگ در مورد موضوعات مورد علاقه خود کنید و غیره. شروع به استفاده در مکالمات روزانه خود کنید.
برای نوشتن، شروع به نوشتن یک خاطره روزانه در یک دفترچه یادداشت کنید یا یک وبلاگ آنلاین راه اندازی کنید. می توانید پاسخ دادن به سوالات را در خود در وب سایت wehelpyou.ir شروع کنید.
برای گوش دادن، می توانید فیلم ها، نمایش ها، آهنگ های انگلیسی را تماشا کنید. این مرحله اساسی است. اگر می خواهید مهارت های شنیداری خود را بیشتر تقویت کنید، گوش دادن به پادکست ها، کتاب های صوتی را شروع کنید، برخی از کانال های یوتیوب را دنبال کنید و به آنها گوش دهید.
برای Speaking، تنها یک راه برای بهبود وجود دارد، یعنی شروع به مکالمه انگلیسی با دوستان، همکاران، والدین، خواهر و برادر و غیره کنید.
یک چیز دیگر که بسیار مهم است تمرین است، به تمرین ادامه دهید