به سایت آموزش زبان انگلیسی خوش آمدید.

چگونه گرامرخودم را ارتقا بدم؟

صفحه ی اصلی پرسش هادسته بندی: گرامرچگونه گرامرخودم را ارتقا بدم؟
fatemeh yaghobi عضو سایت 4 سال قبل

میخواستم بپرسم که من برای یادگیری گرامر چه نکاتی رو باید انجام بدم تا بتونم از لحاظ دستور زبانی ارتقا پیداکنم؟

7 پاسخ
مدیر سایت عضو سایت 4 سال قبل

با سلام خدمت شما
برای تقویت مهارت گرامری شما . در درجه اول باید سعی کنید تمرین های مختلف گرامی را پاسخ بدید.lمثلا شما قواعد درسی رو میخونید و بعد به قسمت سوالات تمرینی اون مراجعه کنید هر چی بیشتر بتونید این تمرین رو انجام بدید به مرور زمان بهتر میتونید دستور زبان خود را تقویت کنید.اگر بتونید به صورت روزانه 15 دقیقه وقت خود را به حل کردن سوالات گرامری بپردازید زودتر به نتیجه دلخواه خود میرسید.

مدیر سایت عضو سایت 2 سال قبل

 
همانطور که همیشه می گویم، اگر می خواهید در زبانی مانند انگلیسی خوب باشید، باید بیشتر انگلیسی بخوانید، بیشتر انگلیسی بنویسید، بیشتر انگلیسی صحبت کنید و بیشتر انگلیسی تماشا کنید.
اکثر ما انگلیسی را از مهدکودک مطالعه می کنیم. ما در طول سال ها کلمات انگلیسی زیادی را یاد می گیریم، به هر حال. ممکن است کتاب هایی بخوانید که شما را با کلمات جدید زیادی آشنا می کند.
متأسفانه افزایش دایره لغات شما با انگلیسی صحبت کردن یکسان نیست. کنار هم گذاشتن چند کلمه انگلیسی صحبت کردن نیست.
وای نه.
شما باید به جای کلمات روی جمله تمرکز کنید.
انگلیسی با زبان مادری شما بسیار متفاوت است (من فرض می کنم شما هندی هستید). لحن، سبک، تاکید، زیر و بم، لهجه، نحو، معناشناسی، ساختار، صدا، زمان، اصطلاحات، عبارات و غیره خاص خود را دارد.
پس چگونه آن را به درستی دریافت می کنید؟
من فرض می‌کنم که شما همه «قوانین» مربوط به زبان را می‌دانید، زیرا معلمان انگلیسی شما برای آموزش آن‌ها تلاش کرده‌اند (آره، تمام آن ساعت‌هایی که قرار بود برای تمرین‌های دستور زبان صرف کنید بسیار مهم بودند).
بنابراین، در واقع بهبود زبان خود برای شما آسان تر خواهد بود.
خواندن. لازم به تاکید بیشتر نیست – بیشترازاین سفارش نمی کنم. مگر اینکه دوباره از Bold استفاده کنم. خواندن. بله، عادت خواندن را در خود ایجاد کنید. بخون تا خسته بشی روز به روز بخوانید. من تقریباً مطمئن هستم که بسیاری از معلمان نیز در مدرسه روی آن تاکید می کردند.
هرچند دیر نیست الان شروع کن. خواندن.
و من در مورد آن چیزهای کم عمق، شیرین و عاشقانه پر از کرک صحبت نمی کنم. مثل سریال گرگ و میش یا رمان های چتان باگات یا حتی من هم یک داستان عاشقانه داشتم. به خاطر خدا از نویسندگان هندی دوری کنید.
 به خواندن کتاب های نوشته شده توسط انگلیسی زبانان بومی پایبند باشید. داستان خوب و غیرداستانی خوب بخوانید. هری پاتر خوب است، حتی اگر در ابتدا برای کودکان باشد. هابیت کلاسیک ها آهنگی از یخ و آتش. جهنم، حتی Animorphs یا Archies.
تماشا کردن. نکته دیگری که باید روی آن تاکید کنم. فقط خواندن کافی نیست، می دانید. ممکن است زبان را بفهمید یا داستان را تجسم کنید، اما این هنوز به شما نمی گوید که کلمات چگونه به نظر می رسند. بنابراین، انگلیسی را زیاد تماشا کنید. فیلم ها. برنامه های تلویزیونی. واقعیت نشان می دهد…
یک چیز دیگر. لطفا از زیرنویس استفاده نکنید تمرین بسیار بدی است. و همچنین یک تنبل. احتمالاً تمام وقتتان را صرف خواندن یک فیلم خواهید کرد تا تماشای آن. پس نکن.
اگر قطعه خاصی از دیالوگ دریافت نکردید، به عقب برگردید و دوباره تماشا کنید. از زیرنویس به عنوان آخرین گزینه استفاده کنید.
وقتی تماشا می کنید، روی لحن، صدا، عبارات، لهجه، استرس و هر چیز دیگری که قبلاً ذکر کردم تمرکز کنید. در بالا.
اگر دوست دارید یک لهجه بپذیرید. Received Pronunciation را امتحان کنید. بعد از آن سخنرانی خود را مدل کنید.
با زبان انگلیسی آشنا شوید.
صحبت. آخرین، اما نه کم اهمیت ترین. به انگلیسی صحبت کنید. این کافی نیست که شما چگونه می دانید. باید تمرین کنی به تمرین ادامه دهید. به صحبت کردن ادامه بده
نکته:
وقتی انگلیسی صحبت می کنید، به انگلیسی ترجمه نکنید.
خیلی ها این اشتباه را می کنند. آنها فقط آنچه را که معمولاً به زبان مادری خود می گویند، به انگلیسی ترجمه می کنند.
 

مدیر سایت عضو سایت 2 سال قبل

مفهوم  در گرامر انگلیسی است. اگر مفاهیم خود را روشن کنید، بدون شک می تواند شما را گیج کند.
برای هر قانون «چرا» را بپرسید. قوانین زیادی در گرامر انگلیسی وجود دارد. اگر شروع به پرسیدن «چرا» برای هر یک از این قوانین کنید، به هسته اصلی این موضوع خواهید رسید.
به کتاب های سطح مدرسه تکیه کنید. کتاب‌های بزرگ را صرفاً به خاطر یادگیری خرید نخرید. به زبان ساده، اگر نیاز دارید که این موضوع و هر یک از مفاهیم را به وضوح درک کنید، یک کتاب گرامر انگلیسی معمولی سطح مدرسه را تهیه کنید. این شما را در جای خوبی قرار خواهد داد.
به کسانی که شما را به خاطر ضعف در گرامر قضاوت می کنند بخندید. ما انسان هستیم و همه ما نقاط ضعف و قوت خود را داریم. اگر می دانید در گرامر ضعیف هستید، روی آن کار کنید و بس است.
به اشتباه کردن افتخار کنید. اشتباهات فقط اشتباه هستند و از آنها به عنوان فرصتی برای یادگیری بیشتر استفاده می کنند. با دیدن تعداد اشتباهات خود ناامید نشوید. به یاد داشته باشید، درسی که از آن اشتباهات می گیرید باید بیشتر از تعداد اشتباهات شما باشد.
شک و تردید بپرسید شاید این موضوع در این زمینه دست کم گرفته شده باشد. بسیاری از دانش آموزان و سالمندان از پرسیدن شک و تردید خجالت می کشند. همانطور که گفتم، شما باید «چرا» پشت یک قانون را بدانید و این امر باعث می‌شود شک و تردید را از معلم یا کسی که می‌تواند به شما کمک کند، اجباری بپرسید.
تمرین کنید، تمرین کنید، و تمرین کنید. هر چه بیشتر تمرین کنید، اشتباهات بیشتری مرتکب می شوید و کوانتوم دانش شما سریعتر افزایش می یابد .
همراه با شک و تردید و تمرین، شروع به خواندن نویسندگانی کنید که از جملات انگلیسی به زیبایی استفاده می کنند. به این ترتیب، مهارت بازی با ساختار جمله خود را به شیوه ای متین و در عین حال شیک خواهید داشت.
اهمیت گرامر را بدانید. اگر می‌خواهید مهارت‌های گرامری خود را یاد بگیرید یا ارتقا دهید، هرگز نگویید که گرامر مهم نیست. گرامر قطعا مهم است و دلیل یادگیری آن نیز همین است. نوشتن و گفتار شما را ستودنی می کند و به شخصیت شما اعتماد می کند.

مدیر سایت عضو سایت 2 سال قبل

من دوست دارم چند راه حل عملی را با شما به اشتراک بگذارم.
اول از همه، شما باید چارچوب ذهنی یا طرز فکر مناسبی داشته باشید تا به تسلط بر زبان انگلیسی برسید.
این یک واقعیت است، به دلیل این واقعیت که امروزه زبان انگلیسی زبان جهانی ماست.
در واقع، این زبان قرن بیست و یکم است!
با قرار دادن این طرز فکر در اصطلاحات تاکتیکی، به این معنی است که شما باید تمرین انگلیسی خود را از زوایای چند جهتی و چند توسعه ای در سبک زندگی روزمره خود ادغام کنید.
از نقطه نظر ESL یا EFL به تمرین خود نزدیک نشوید.
[ESL=English as Second Language; EFL=انگلیسی به عنوان زبان خارجی].
انگلیسی یک مهارت زندگی است!
به عبارت دیگر، شما نباید یادگیری و تمرین زبان انگلیسی خود را به صرف ساعات مقرری که در حال مطالعه یا یادگیری در کلاس درس، در چهار دیواری یک مدرسه هستید، محدود کنید.
درک این نکته برای شما مهم است که تسلط بر زبان انگلیسی شامل کسب پنج مجموعه مهارت های حیاتی نیز می شود:
– خواندن؛
– فكر كردن؛
– شنیدن؛
– صحبت كردن؛
– نوشتن؛
همانطور که در فعالیت های زندگی روزمره شما از ارتباطات دنیای واقعی با افراد واقعی استفاده می شود!
مانند پنج پره یک چرخ که توسط رینگ فلزی با لاستیک لاستیکی که به دور توپی می چرخد ​​به هم متصل شده اند، هر یک از این نواحی باید محکم باشند تا چرخ به راحتی در جاده حرکت کند، جایی که لاستیک با جاده برخورد می کند. زیرا برای اینکه بتوانید به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید به پنج مجموعه مهارت نیاز دارید.
به دنبال هر فرصتی در فعالیت های روزانه خود برای تمرین زبان انگلیسی باشید.
– خواندن کتاب داستان انگلیسی به طور منظم، یا روزنامه انگلیسی روزانه. بهتر است آنچه را که از داستان یا خبر آموخته‌اید بنویسید. در مورد اخبار، نوشته خود را با دیدگاه خود نسبت به پیامدهای آنها گسترش دهید، مثلاً از نظر سیاسی، اقتصادی، فنی و/یا اجتماعی-جمعیتی.
– تماشای یک فیلم انگلیسی بدون زیرنویس [شما همیشه می توانید “مکث” و/یا “پخش” را برای بازنویسی/بازبینی دیالوگ های مفید انجام دهید]؛ بهتر است، برداشت ها و/یا احساسات خود را در مورد فیلم یادداشت کنید، مثلاً در قالب فیلم. مرور؛
– گوش دادن به پادکست ها به زبان انگلیسی یا پخش اخبار انگلیسی مانند بی بی سی.
– با استفاده از تلفن هوشمند خود که به طور کامل با برنامه های “یادگیری انگلیسی” بارگذاری شده است، به طوری که می توانید یادگیری “در زمان” یا “یادگیری در حال حرکت” را در حین رفت و آمد یا انتظار در صف اعمال کنید.
– ایجاد مکالمات گاه به گاه با افراد تصادفی قفقازی در صف، مثلاً در هرجایی که میتونید در دور همی دوستانتان باشید
– استفاده از FaceTime یا Skype برای مکالمه با دوستان بین المللی که انگلیسی صحبت می کنند.
– نوشتن برای دوستان بین المللی انگلیسی زبان؛
– رفتن به پذیرش هتل بزرگ، و تظاهر به چک کردن هتل برای مهمانی آتی دوستان بین المللی، برای جستجوی فرصت هایی برای صحبت کردن به زبان انگلیسی.
یواشکی، اما چه کسی اهمیت می دهد!
– یافتن یک مقاله خبری روزانه به زبان مادری خود و ترجمه آن به انگلیسی تا جایی که می توانید. این تمرین کاملاً خوبی برای کامل کردن تفکر و نوشتن شما به زبان انگلیسی است.
– گوش دادن و آواز خواندن زیر دوش با آهنگ های انگلیسی، به عنوان وسیله ای برای تمرین تلفظ.
– تماشای کلیپ های ویدیویی YouTube به زبان انگلیسی و مکث در بین آن ها برای تکرار آنچه اخیراً شنیده اید. این برای تمرین مهارت های شنیداری شماست. بهتر است، برداشت های خود را با ادغام و خلاصه کردن ایده های کلیدی و نکات برجسته بنویسید تا بتوانید نوشتن خود را تمرین کنید. حتی می توانید تمرین سایه زدن را انجام دهید.
– گرفتن هر کارت پستال یا عکس یا عکسی به صورت تصادفی و ادامه شرح جزئیات، ابتدا به صورت شفاهی (بر روی ضبط کننده گوشی هوشمند خود)، و بعداً به صورت نوشتاری، آنچه در تصویر است:
– هر چند وقت یکبار از معلم انگلیسی دوستانه خود یا دوستی که در زبان انگلیسی برتر است، برای یک فنجان یا یک غذای سریع ساده، به بهانه برگزاری گفتگوهای اجتماعی/تعاملات فکری دعوت کنید.
– پیوستن به بخش محلی باشگاه بین المللی Toastmasters در هر شهر، در صورت وجود؛در ضمن من به شما توصیه می کنم همیشه یک دفترچه جیبی همراه خود داشته باشید.
هر زمان که در خیابان هستید، به پوسترهای دیواری، تابلوهای تبلیغاتی، ویترین ها، تابلوهای اعلانات یا حتی تابلوهای راهنما که انگلیسی در آن نمایش داده می شود توجه کنید.
اگر با کلمات جدید یا ناشناخته برخورد کردید، آنها را در دفترچه جیبی خود یادداشت کنید تا در خانه با کمک فرهنگ لغت مرور کنید.
سپس، از استراتژی معروف فلش کارت برای تسلط بر این کلمات جدید استفاده کنید.
یادگیری حداقل ده کلمه جدید در روز را به عادت تبدیل کنید. در یک سال، شما بیش از 3500 کلمه را یاد می گرفتید!
به اطرافت نگاه کن آیا می توانید تمام مکان ها یا مکان های دیدنی را به زبان انگلیسی شناسایی کنید. اگر نه، آنها را برای بررسی در خانه یادداشت کنید.
به همین ترتیب، در سوپرمارکت، از خود بپرسید: آیا می توانید تمام اقلام نمایش داده شده را به زبان انگلیسی شناسایی کنید؟ اگر نه، می توانید شروع به یادگیری خواندن برچسب ها کنید.
به مکالمات عادی اطراف خود توجه داشته باشید. به خانه بروید و آنها را بررسی کنید.
بهتر است یک مکالمه شبیه سازی شده را خودتان، با صدای بلند و جلوی آینه انجام دهید. همچنین می توانید ضبط، خلاصه و مرور کنید، اما مهمتر از آن، برای تقویت.
می‌توانید از جعبه ابزار معروف پرسش‌گری 6W1H که اغلب توسط روزنامه‌نگاران استفاده می‌شود، برای تحریک سؤالات و گسترش تفکر خود استفاده کنید.
سپس، یک ورق کاغذ خالی بردارید و شروع کنید به نوشتن پاسخ های خود همانطور که فکر می کنید.
در واقع، همه این ابتکارات فرصت‌ها و تمرین‌های بزرگی را برای شما فراهم می‌کنند تا به زبان انگلیسی فکر کنید و بنویسید.
صادقانه بگویم، وقتی صحبت از یادگیری زبان انگلیسی به میان می آید، دنیای بیرون پر از امکانات و فرصت ها است.
هوشیار باشید خلاقانه مدبر باشید.
در ارتباط واقعی با افراد واقعی، تا آنجا که می توانید، به طور مداوم و انبوه پیگیری و پیگیری کنید!

مدیر سایت عضو سایت 2 سال قبل

می ترسم هیچ میانبری برای یادگیری گرامر به طور دائم وجود نداشته باشد. بله، شما همیشه می توانید ادامه دهید و چند آموزش سریع بخوانید یا مجموعه ای از قوانین را در خود بچینید، اما به حافظه بلندمدت شما وارد نمی شود.
با این حال راه های سرگرم کننده زیادی برای بهبود گرامر خود به آرامی و موثر وجود دارد. انتخاب کنید:
رمان بخون فرقی نمی کند که ادبیات کلاسیک بخوانید یا علمی تخیلی مدرن. فقط سعی کنید مجموعه گسترده ای از رمان ها را کشف کنید. برخی به صورت اول شخص و برخی به صورت سوم شخص نوشته خواهند شد. همه این زوایای به شما کمک می کند تا پایگاه داده گرامر خود را بزرگ کنید. مورد علاقه شخصی من هری پاتر است.
همچنین می توانید با تماشای سریال های انگلیسی شروع کنید. این راه دیگری برای غنی سازی واژگان و دستور زبان و همچنین داشتن اوقاتی شگفت انگیز است (اگر سریال تلویزیونی خود را عاقلانه انتخاب کنید).
سعی کنید به زبان انگلیسی با خودتان ارتباط برقرار کنید. لازم نیست با صدای بلند باشد، فقط مطمئن شوید که مغز شما برای همیشه درگیر تبدیل جملات به انگلیسی است. هر زمان که گیر کردید، می توانید از کسی کمک بخواهید یا به سادگی آن را در گوگل جستجو کنید.
روزنامه. این واقعاً برای من کارساز نبود، زیرا به سختی می توانم یک مقاله خبری را در روز دریافت کنم، اما ممکن است برای شما معجزه کند.

مدیر سایت عضو سایت 2 سال قبل

واقعا سوال جالبی است. اولین فکری که به ذهنم رسید این بود که هدف شما از زبان انگلیسی چیست؟ – دلیل اینکه سعی می کنید گرامر خود را کامل کنید چیست – آیا به دلیل مدرک یا آزمون انگلیسی است؟ یا فقط می خواهید تمام ساختارهای دستور زبان، استثناها، زمان ها و غیره را بفهمید؟
اگر اینطور است، فکر می کنم بهترین راه برای یادگیری گرامر انجام تمرین های عملی و تماشای فیلم هایی است که در آن گرامر بر روی مثال هایی از زندگی واقعی توضیح داده شده است. منبع بسیار خوب برای این به عنوان مثال:
Learn English | British Council – در آنجا می توانید ویدیوهای مفیدی را پیدا کنید که در آنها گرامر توضیح داده شده است و تمرینات زیادی را انجام دهید که بیشتر شبیه به بازی هستند. 🙂

اما، اگر می خواهید در زبان انگلیسی به طور کلی بهتر شوید – صحبت کردن، خواندن، شنیدن – فکر نمی کنم دانش گسترده گرامر لازم باشد. سپس فقط باید انگلیسی را در زندگی واقعی بدون فکر کردن به گرامر تمرین کنید.

مدیر سایت عضو سایت 2 سال قبل

دستور زبان انگلیسی شامل مجموعه ای از قوانین و اصول است که به شکل گیری کلمات، عبارات، بند و جملات کمک می کند. همچنین یک ساختار را به همان اضافه می کند. این ماهیت زبان انگلیسی است و استفاده صحیح از آن برای برتری موضوع ضروری است.
برخی در گرامر انگلیسی عالی هستند در حالی که برخی دیگر چندان با آن آشنا نیستند، اما مطمئناً می توان در آن پیشرفت کرد و در آن خوب شد. کارآمدترین راه برای داشتن یک سازه قوی، داشتن یک فونداسیون خوب است. تمرین را از پایه شروع کنید و با تمام مفاهیم آشنا شوید.
تمرین کلید پیشرفت است، بنابراین تا جایی که می توانید تمرینات و مقالات تستی را تمرین کنید. خواندن همچنین به ارتقای گرامر و واژگان کمک می کند زیرا در معرض سبک های مختلف نوشتاری قرار می گیرید. در کنار خواندن، نوشتن نیز به همان اندازه ضروری است. تا جایی که می توانید مقاله، داستان، مقاله و غیره بنویسید.
پس از نوشتن هر بار اطمینان حاصل کنید که تصحیح کنید. این به شما کمک می کند تا خطاها را اصلاح کنید. خواندن مطالبی که با صدای بلند نوشته اید همیشه به درک اشتباهات کمک می کند و روشی موثر برای ارزیابی انتخاب کلمات، دستور زبان و محتوا است.
عادت به تمرین گرامر به طور منظم داشته باشید، حتی اگر هر روز کمی تمرین کنید، تفاوت زیادی ایجاد خواهد کرد.